duminică, 27 iunie 2010

Lectia nr.1 de citire !

Stimati colegi,

Am vazut pe 15.06.2010 ce inseamna Lectia nr.1 de citire - adica - ce inseamna LUPTA SINDICALĂ pe litere:

* SOLIDARITATE - nu am vazut la SCMD decat provincia si in special Doljul, care trebuie felicitat pentru organizare si participare, si cativa de la alte filiale (Calarasi, sectoarele ...);
* IDEE DE ACTIUNE - ne lipseste si nu trebuie sa cautam vinovati decat in curtea proprie atunci cand asteptam sa vedem ce fac ceilalti;
* NEUTRALITATE - nu avem treaba cu altii, dar altii ar trebui sa aiba treaba cu noi ?
* DISPONIBILITATE - trebuie sa fim disponibili toti cand este vorba de interesul nostru;
* IZOLARE - se va intampla daca vom participa la actiuni ca la cea din 15.06.2010;
* CREDULITATE - daca o sa credem in continuare in aceasta conducere a Romaniei;
* ATITUDINE - trebuie manifestata cu forta si incredere in finalitate;
* TARIE DE CARACTER - fara explicatii;

Am vazut ca ce am spus in urma cu ceva timp despre LUPTA DE ORGOLII se adevereste.
Stimati colegi, am rugamintea sa va exprimati (prin formele cunoscute) pareri si propuneri despre modul de actiune al filialei in perioada urmatoare.
Nu de alta dar suntem obligati sa trecem la Lectia nr.2 de citire : PARTICIPAREA LA ACȚIUNI SINDICALE.

Și mai am o propunere - CINE NU CREDE ÎN CEEA CE TREBUIE SĂ FACEM SĂ-ȘI CEARĂ SCUZE CĂ NU A ÎNŢELES CE TREBUIE SĂ FACEM ȘI SĂ FACĂ CE CREDE DE CUVIINȚĂ PENTRU PROPRIA LUI PERSOANĂ.

Cu stimă si respect,
Remus Rus - Președinte